Jana ŠTĚDROŇOVÁ

Bakalářská práce

Využití postupů badatelsky orientované výuky v rozvoji funkční gramotnosti

The use of methods of the inquiry-based instruction in the development of functional literacy
Anotace:
Hlavním cílem této práce je představení metod a principů badatelsky orientovaného vyučování a vytvoření příprav vyučovacích jednotek za využití souvisejících textů. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části popisuji základní informace o gramotnosti, funkční gramotnosti, čtenářské gramotnosti a pojetí funkční gramotnosti v rámcových vzdělávacích programech …více
Abstract:
The main goal of this work is to present the methods and principles of inquiry-based learning and to create preparations for teaching units using related texts. The bachelor thesis is divided into two parts - theoretical and practical. In the theoretical part, I describe basic information about literacy, functional literacy, reading literacy, and the concept of functional literacy in the framework …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Bc. Martina Matějíček Rozsypalová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠTĚDROŇOVÁ, Jana. Využití postupů badatelsky orientované výuky v rozvoji funkční gramotnosti. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta