Experimentální testování obecných postojů k reklamě na webu – Radek Ondryáš
Radek Ondryáš
Diplomová práce
Experimentální testování obecných postojů k reklamě na webu
Experiments with Web Advertising
Anotace:
Souhrn Tato diplomová práce se zabývá měřením vlivu reklamy na změnu postojů návštěvníků webu. Prostřednictvím Google Analytics byly měřěny hodnoty na cílových stránkách společnosti Fermat Group, a.s. Byly naměřeny a porovnány rozdíly hodnot, získané testováním chování návštěvníků webu před a po umístění reklamy. Testovaná reklama "Big machines for heavy manufacturing" vedla k dosažení stanoveného …víceAbstract:
Summary This thesis deals with measuring of the advertising impact on attitude changes of web visitors. Values were measured on the target web sites' of the company Fermat Group a.s. via Google Analytics. Parameter differences gained by testing of web sites visitors behaviour before and after the advertising position were compared. The tested advertising "Big machines for heavy manufacturing" led to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Zdeněk Linhart, CSc.
- Oponent: Libor Hlaváček, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Differences in perception of erotic appeals in advertising between men and women
Elizaveta Gunina -
Obecné postoje k reklamě
Veronika Kahounová
Název
Vložil
Vloženo
Práva