Návrh marketingové koncepce eBRÁNA, s.r.o. – Ing. Michal Stříteský
Ing. Michal Stříteský
Diplomová práce
Návrh marketingové koncepce eBRÁNA, s.r.o.
The Marketing Conception of eBRÁNA, s.r.o.
Anotace:
Předmětem této práce je návrh marketingové koncepce. Práce se v její první části zabývá popisem jednotlivých marketingových metod a nástrojů. V druhé části je provedena analýza současného stavu marketingové koncepce vybrané společnosti. Třetí částí práce je vlastní návrh marketingové koncepce pro společnost eBRÁNA, s.r.o. V poslední části je provedeno celkové vyhodnocení.Abstract:
Subject of this thesis is the proposal of the marketing conception. This thesis is divided into four parts. The first part is description of marketing methods and instruments. The second part is analysis of the current situation of the marketing conception of the selected company. Third part is the proposal of the marketing conception of eBRÁNA, s.r.o. In the last part is an overall evaluation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2012
- Vedoucí: Ing. Jiří Čáp, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Stříteský, Michal. Návrh marketingové koncepce eBRÁNA, s.r.o.. Pardubice, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
Tomáš Zakucia -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Strategie rozvoje lyžařského střediska Karolinka
Pavel VYROUBAL -
Návrh strategie péče o zákazníka na trhu s exkluzivní kosmetikou
Simona Tošenovská