Vizuální identita gastronomického podniku – Hana VYSLOUŽILOVÁ
Hana VYSLOUŽILOVÁ
Bakalářská práce
Vizuální identita gastronomického podniku
Visual identity of a gastronomic establishment
Anotace:
Cílem teoretické části bakalářské práce je vymezení problematiky vizuální identity pohostinských zařízení a stručný vhled do historie jejího vývoje. Dále pak zkoumání možností udržitelnosti v pohostinství a jejího ideového základu, který je reprezentován východním uvažováním o stravě. Praktická část dokumentuje proces tvorby vizuální identity podniku Zahrada Itadaki, ve kterém se všechna témata nastolená …víceAbstract:
The aim of the theoretical part of the bachelor's thesis is to define the issue of visual identity of hospitality facilities and a brief insight into the history of its development. Furthermore, the study of the possibilities of sustainability in the hospitality industry and its ideological basis, which is represented by Eastern thinking about diet. The practical part documents the process of creating …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: MgA. Michaela Labudová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VYSLOUŽILOVÁ, Hana. Vizuální identita gastronomického podniku. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (BcA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta umění a designuBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Grafický design - ateliér Vizuální design
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Vizuální identita hudebního interpreta
Ester Hlavová -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Vizuální identita softwaru Fidentis
Tomáš Sikora -
Vizuální identita
Mikuláš Kříž -
Vizuální identita ve státní správě
Markéta Myšková -
Vizuální identita filmových festivalů
Jaroslav Beneš -
Vizuální identita a komunikace soukromého historického objektu
Adéla Krompová