Metody rozvoje grafomotorických cvičení v elementární třídě – Jana KEPOVÁ
Jana KEPOVÁ
Diplomová práce
Metody rozvoje grafomotorických cvičení v elementární třídě
Methods of development of graphomotor exercises in elementary class
Anotace:
Diplomová práce se zabývá efektivitou vybraných cviků při rozvoji písemného projevu žáků a mírnění grafomotorických obtíží u žáků mladšího školního věku. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku psychomotorického vývoje, grafomotoriku, obtíže v psaní a metody výuky a nápravy grafomotorických obtíží. V empirické části je zpracován kvalitativní výzkum zaměřený na písemný projev vybraných žáků mladšího …víceAbstract:
Master's thesis deals with efficiency of the specific exercises meant for development of pupils written expression and for reducing graphomotorical issues of pupils of youger school age. The theoretical part is focused on a characteristic of psychomotor development, graphommotor skills, writing issues and methods of teaching and improving these issues. The empiric part includes survey focused on written …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Martina Fasnerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KEPOVÁ, Jana. Metody rozvoje grafomotorických cvičení v elementární třídě. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj sebehodnocení v průběhu jednoho roku u žáků mladšího školního věku
Gabriela Pilátová -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Vývoj pojetí snu u dětí předškolního, mladšího školního a staršího školního věku
Nikola Kašubová -
Narušená komunikační schopnost a školní edukace u extrémně nedonošených dětí v mladším školním věku
Ludmila Račanská -
Tvorba pohybových programů s využitím tanců pro mladší školní věk
Denisa Votočková -
Vývoj a pilotní ověření metody k měření testového prožívání u dětí mladšího školního věku
Sabina Gargošová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
Přetrvávající primární reflexy v hodině tělesné výchovy u dětí mladšího školního věku
Eliška Čechová
Název
Vložil
Vloženo
Práva