Analýza spokojenosti a loajality zákazníků vybrané společnosti – Bc. Diana DUCHOŇOVÁ
Bc. Diana DUCHOŇOVÁ
Diplomová práce
Analýza spokojenosti a loajality zákazníků vybrané společnosti
Analysis of customer satisfaction and loyalty of selected company
Anotace:
Předložená diplomová práce je zaměřena spokojenost a loajalitu zákazníků společnosti PetCenter CZ s.r.o. Cílem práce je vypočtení spokojenosti a loajality zákazníků vybrané společnosti. První část práce charakterizuje klíčové pojmy a definice nutné k porozumění zkoumané oblasti, které jsou vymezeny na základě studia odborné literatury. Další část popisuje charakteristiku vybrané společnosti a její …víceAbstract:
The submitted diploma thesis is focused on analysis of customer satisfaction and loyalty of the PetCenter CZ s.r.o. The aim of the thesis is to calculate customer satisfaction and loyalty of the selected company. The first part of the thesis characterizes the key concepts and definitions necessary for understanding the researched area which are defined on the basis of professional literature research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DUCHOŇOVÁ, Diana. Analýza spokojenosti a loajality zákazníků vybrané společnosti. Plzeň, 2019. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost a loajalita zákazníků
Miroslav Maláč -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Zuzana Rabčanová -
Spokojenost a loajalita zákazníků ve vybraném subjektu
Zuzana ZAPLETALÍKOVÁ -
Spokojenost a loajalita zákazníka ke značce Nescafé
Tomáš Hokr -
Spokojenost a loajalita zákazníků v gastronomických podnicích
Adéla Prášilová -
Spokojenost a loajalita zákazníků v gastronomických podnicích
Michaela Matušková -
Spokojenost a loajalita zákazníků v gastronomických podnicích
Alina Chornous -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Lucie Husáková