Bc. Diana DUCHOŇOVÁ

Diplomová práce

Analýza spokojenosti a loajality zákazníků vybrané společnosti

Analysis of customer satisfaction and loyalty of selected company
Anotace:
Předložená diplomová práce je zaměřena spokojenost a loajalitu zákazníků společnosti PetCenter CZ s.r.o. Cílem práce je vypočtení spokojenosti a loajality zákazníků vybrané společnosti. První část práce charakterizuje klíčové pojmy a definice nutné k porozumění zkoumané oblasti, které jsou vymezeny na základě studia odborné literatury. Další část popisuje charakteristiku vybrané společnosti a její …více
Abstract:
The submitted diploma thesis is focused on analysis of customer satisfaction and loyalty of the PetCenter CZ s.r.o. The aim of the thesis is to calculate customer satisfaction and loyalty of the selected company. The first part of the thesis characterizes the key concepts and definitions necessary for understanding the researched area which are defined on the basis of professional literature research …více
 

Klíčová slova

spokojenost loajalita zákazník
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DUCHOŇOVÁ, Diana. Analýza spokojenosti a loajality zákazníků vybrané společnosti. Plzeň, 2019. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management