Hai Yen DO

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybrané streamovací služby

Marketing communication of a selected streaming service
Anotace:
Předložená bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací streamovací služby Spotify v České republice. Hlavním cílem práce je formulovat doporučení k zefektivnění marketingové komunikace Spotify na českém trhu, a to na základě analýzy komunikačních nástrojů této vybrané streamovací služby. Teoretická část práce se věnuje vymezení pojmů spojených s oblastí marketingové komunikace a streamovacích …více
Abstract:
The submitted bachelor's thesis is concerned with the marketing communication of the streaming service Spotify in the Czech Republic. The main goal of the thesis is to propose recommendations for streamlining the marketing communication of Spotify on the Czech market, based on the analysis of the communication tools of this particular streaming service. The theoretical part of this work covers the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Holubová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DO, Hai Yen. Marketingová komunikace vybrané streamovací služby. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/