Návrh komunikační kampaně pro získání zaměstnanců pro podnik – Bc. Marta ŠUSTEROVÁ
Bc. Marta ŠUSTEROVÁ
Diplomová práce
Návrh komunikační kampaně pro získání zaměstnanců pro podnik
Design of a communication campaign to recruit employees to the company
Anotace:
Cílem této práce je vytvoření komunikační kampaně pro vybranou společnost Borgers CS se zaměřením na nábor zaměstnanců. V úvodu práce je zpracována teoretická část, která obsahuje vysvětlení základních pojmů pojících se k marketingové komunikační kampani a tvoří podklad pro její následnou tvorbu. V analytické části práce byla nejprve provedena analýza trhu práce následovaná analýzou současného stavu …víceAbstract:
This work is focused on the design of a communication campaign for a selected company Borgers CS with the aim of recruiting employees. At the beginning of the work is elaborated the theoretical part, which contains an explanation of the concepts of marketing communication campaign. In the analytical part of the work is analysis of the labor market, followed by an analysis of the current situation. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠUSTEROVÁ, Marta. Návrh komunikační kampaně pro získání zaměstnanců pro podnik. Plzeň, 2022. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vykazování dlouhodobého hmotného majetku dle ČÚS a IFRS a jejich vliv na finanční řízení a rozhodování
Miroslav Šomek -
Bankovní produkty a služby pro malé a střední podniky
Kristýna Váchová -
Analýza a implementace systému správy obsahu pro malé a střední webové portály
Milan Šůstek -
Výběr a implementace open source CRM nástroje pro malé a střední firmy
Jakub Patyla -
Výkaz o úplném výsledku dle českých účetních předpisů, IFRS a IFRS pro malé a střední účetní jednotky
Monika Netopilová -
Příčiny, prevence a nástroje řešení krize malých a středních podniků: systematická literární rešerše a doporučení pro budoucí výzkum
Aneta Karabcová -
Hodnota a přínos celoživotního učení a vzdělávání v malých a středních podnicích
Jan KOVAČ -
Vztah měření výkonnosti marketingu a tržní orientace a jejich dopad na výkonnost malých a středních firem
Jiří Mařík