Mediální obraz žen a mužů v současné reklamě – Bc. Lada DLAPKOVÁ
Bc. Lada DLAPKOVÁ
Diplomová práce
Mediální obraz žen a mužů v současné reklamě
The media image of women and men in today's advertising
Anotace:
Diplomová práce Mediální obraz žen a mužů v současné reklamě představuje reklamu jako cílený přesvědčovací proces, založený na znalostech marketingu a psychologie reklamy, jímž jsou prostřednictvím hromadné komerční komunikace vyhledáváni neustále noví spotřebitelé a zákazníci. Přesvědčivě ukazuje, že reklama v České republice současný obraz ženy a muže prezentuje nezřídka na základě zakořeněných genderových …víceAbstract:
This thesis The media image of women and men in today's advertising introduces advertising like a focused persuading process based on marketing and advertising psychology through which new customers and users are constantly sought. It is showing persuasively that the advertising in the Czech Republic commonly features women and men in roles based on deeply rooted stereotypes. This advertising is judged …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2009
Zveřejnit od: 3. 4. 2009
Identifikátor:
1015749
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 5. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DLAPKOVÁ, Lada. Mediální obraz žen a mužů v současné reklamě. Brno, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 03. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Genderové stereotypy v reklamě
Kateřina Stieglerová -
Genderové stereotypy v reklamě (vybrané problémy)
Kristýna Šestauberová -
Pohled společnosti na etický kodex reklamy
Ľuboš Kubena -
Porušování etického kodexu reklamy na příkladu sexismu
Petra Jílková -
Reklama, jak reklama ovlivňuje děti a etická stránka reklamy
Martina KREJČÍŘOVÁ -
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
Veronika Pavlová -
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
Helena Simonová -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Michala Kislerová