Marketingová turistická destinace České Švýcarsko – Jan KUBAŠKA
Jan KUBAŠKA
Bakalářská práce
Marketingová turistická destinace České Švýcarsko
Marketing Tourism of the Destination Bohemian Switzerland
Anotace:
Oblast České Švýcarsko byla a je jednou z nejznámějších turistických destinací ve střední Evropě. V roce 2000 byla také prohlášena za národní park. Tato destinace láká návštěvníky zejména kvůli svým skalním hřbetům, kaňonům, pískovcovým věžím a neméně kvůli rozmanitosti rostlin a živočichů. Tato práce je zaměřena na turistickou destinaci České Švýcarsko z pohledu marketingu, pro který je stěžejní vypracování …víceAbstract:
The region Bohemian Switzerland was and still is one of the most well-known tourist destinations in Central Europe. It became a national park in 2000. This destination is interesting for visitors because of its ledges, canyons, sandstone towers and because of its diversification of plant and animal species, too. This thesis is focused on the Czech tourist destination Bohemian Switzerland in the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2011
- Vedoucí: PhDr. Aleš Navrátil, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUBAŠKA, Jan. Marketingová turistická destinace České Švýcarsko. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Smart tourism - rozvojové priority destinací cestovního ruchu
Eva Karpíšková -
Vyhodnocení politiky cestovního ruchu (období 2007 - 2014)
Lucie Čevelová -
Analýza zapojení stakeholders do implementace priorit politiky cestovního ruchu
Hanka Procházková -
Veřejná podpora cestovního ruchu v České republice v kontextu strukturálních fondů EU
Pavla Brůžková -
Význam cestovního ruchu pro rozvoj vybrané oblasti
Jiřina Bízová -
Vyhodnocení přístupů udržitelného venkovského ruchu v rámci regionu
Blanka Jílková -
Marketingový plán pro cestovní kancelář ČiLe s.r.o.
Lenka Sedláčková -
Marketingový plán pro cestovní agenturu
Vojtěch Mühlhansl