Úloha železničního tisku při změně image Českých drah, a. s. vůči veřejnosti – Ing. Jiřina Tůmová
Ing. Jiřina Tůmová
Bakalářská práce
Úloha železničního tisku při změně image Českých drah, a. s. vůči veřejnosti
The role of railway´s press in the transformation of the image ČD a.s. to the public
Anotace:
Práce je věnována úloze železničního tisku při proměně image Českých drah, a. s. Zabývá se analýzou image, firmy, firemní kulturou a procesy směřujícími k vylepšení marketingového obrazu firmy. Praktická část je věnována analýze image firmy České dráhy a. s. Výsledky analýzy poskytují zpětnou vazbu od vybrané skupiny respondentů a jsou podkladem pro návrhy zlepšení firemní komunikace a následně i firemní …víceAbstract:
The work is devoted to the role of rail print in the transformation image of České dráhy, a.s. Deals with the analyse of image, company, corporate culture and the process directs to the improvement of image marketing company. The practical part is devoted to the analyse of image of the company České dráhy, a.s. Results of the analyse provide feedback from a selected group of respondents and are basis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2009
- Vedoucí: Dr. Jan Kunhart, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tůmová, Jiřina. Úloha železničního tisku při změně image Českých drah, a. s. vůči veřejnosti. Pardubice, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace
Tomáš Kruliš -
Marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s.
Lucie Zajdáková -
Marketingová komunikace na sociální síti Facebook v segmentu železniční osobní dopravy
Lenka Šolcová -
Marketingová komunikace zvolené společnosti
Marek Matiášek -
Marketingová komunikace RegioJet a.s. v segmentu železniční osobní dopravy
Ondřej Novotný -
Marketingová komunikace v prostorách železničních stanic
Jan Janeba -
Marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s.
Žaneta Maturová -
Analýza marketingové komunikace nové značky na trhu
Žaneta Churavá