Ing. Tomáš VOJKŮVKA, DiS.

Bakalářská práce

Marketingový plán společnosti MELZER pro rok 2004

Marketing plan for company MELZER for year 2004
Anotace:
1) V části teoretické jsem popsal teorie týkající se vzniku, resp. tvorby kompletního marketingového plánu včetně jednotlivých akčních plánů (úkolů) 2) V části praktické jsem postupoval podle dílčích kroků popsaných v části teoretické, tzn. že jsem: o vyhodnotil jsem výzkum trhu a konkurence o vyhodnotil jsem výzkum zákaznických prodejů o vyhodnotil jsem výzkum propagace a reklamy o vypracoval marketingové …více
Abstract:
The target of this thesis was to formulate thesis contained detailed description of applied researches, applied the analysis, marketing aims and plans. The marketing research used in the thesis provide run-down about condition of individual activities of company. Marketing research accomplished research in sales, financial, personal, marketing and advertising departments of company MELZER. The marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2005
Zveřejnit od: 7. 12. 2015
Identifikátor: 2049

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 1. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VOJKŮVKA, Tomáš. Marketingový plán společnosti MELZER pro rok 2004. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 07. 12. 2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 7. 12. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.