A Facebook Marketing Communication Plan for Luha Reality – Jakub Adámek
Jakub Adámek
Bakalářská práce
A Facebook Marketing Communication Plan for Luha Reality
A Facebook Marketing Communication Plan for Luha Reality
Abstract:
This bachelor thesis emphasizes the importance of Facebook and identifies its actual real potential in online marketing. The theoretical part focuses on planning a marketing communication strategy on Facebook and measuring its return on investment. The practical part introduces the real estate company, Luha Reality, and points out why it should establish Facebook as a marketing channel. Based on the …víceAbstract:
Tato bakalářská práce podtrhuje důležitost využití Facebooku a identifikuje jeho aktuální možnosti v online marketingu. Teoretická část se zaměřuje zejména na plánování marketingové komunikace na Facebooku a posouzení její návratnosti. Praktická část představuje realitní kancelář Luha Reality a uvádí důvody, proč by kancelář měla používat Facebook jako marketingový nástroj. Na základě teoretické části …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Adámek, Jakub. A Facebook Marketing Communication Plan for Luha Reality. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Vznik sociální realitní kanceláře jako podpora sociálního bydlení
Richard Chmelík -
Online komunikační strategie s důrazem na sociální sítě realitní kanceláře
Nikola Jurasová -
Efektivita internetového marketingu při budování zákaznické loajality realitní kanceláře
Jakub Železný -
Marketingová komunikace se zaměřením na sociální sítě realitní kanceláře Agentura Zvonek
Eliška Zvonková -
Marketingové využití Instagramu v realitní kanceláři
Kristýna Plocová -
The internet as an effective marketing tool for small businesses
Thandiwe Ntuli -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová