Adam Horký
Bakalářská práce
Analýza kampaně UNESCO v Německu
The Analysis of UNESCO Campaign in Germany
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce bude zhodnocení kampaně UNESCO v Německu. Další cílem bude snaha o vytvoření potenciálního produktu trasy, která by byla vhodná pro české turisty. Teoretická část se bude zabývat charakteristikou země a jejím cestovním ruchem. Následující obsah bude zaměřen na organizaci UNESCO její rozdělení a kritéria. Na to bude navazovat analýza kulturního dědictví UNESCO v Německu …víceAbstract:
The main aim of this thesis will be the analysis of UNESCOcampaign in Germany. Another aim will be to create a potential product - a route that would be suitable for Czech tourists. The theoretical part will deal with the characteristics of the country and tourism. The following content will focus on the organization UNESCO - division and criteria. It will be followed by an analysis of the cultural …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Horký, Adam. Analýza kampaně UNESCO v Německu. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing