Clickbaiting a jeho výskyt v českých on-line médiích – Šárka HAMPLOVÁ
Šárka HAMPLOVÁ
Bakalářská práce
Clickbaiting a jeho výskyt v českých on-line médiích
Clickbaiting and its occurrence in Czech on-line media
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje titulky pěti nejčtenějších českých online médií za období 12. až 18. března 2018. Na tomto vybraném vzorku zkoumá míru užití clickbait titulků v jednotlivých médiích za použití teorie kataforické reference coby nástroje pro rozpoznání clickbait titulků. Práce zároveň teoreticky ukotvuje pojem clickbait a popisuje historii dosavadního zkoumání tohoto jevu.Abstract:
This thesis analyses the headlines of the five most-read Czech online media for the period from 12 March 2018 to 18 March 2018. On this selected sample, the thesis examines the rate of use of clickbait headlines in individual media by using the theory of forward reference as a tool for recognizing clickbait headlines. The thesis also theoretically enshrines the concept of clickbait and describes the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petra Chvojková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAMPLOVÁ, Šárka. Clickbaiting a jeho výskyt v českých on-line médiích. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Titulky (on-line) médií a fenomén clickbait
Michaela ŽINGOROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva