Jana Hromočuková
Bakalářská práce
Mytologické postavy v reklamě
Mythological Creatures in Advertising
Anotace:
Bakalářská práce je věnována mytologickým bytostem v reklamě a pohledu spotřebitele na ně. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje reklamu, její vztah s psychologií, emoce a jejich využití v marketingu. Poslední kapitola teoretické části je věnovaná mytologii a mýtům. V praktické části je představeno šestnáct konkrétních reklam, ve kterých se objevily vybrané mytologické …víceAbstract:
This bachelor thesis is devoted mytological beings in advertising and costumers view o fit. This work is divided into the theoretical part and practical part. The theoretical part describes advertising, her relationship with psychology, emotions and their use in marketing. Last part theoretical part is dedicated mythology and myths. In practical part sixteen are introduced specific ads and selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hromočuková, Jana. Mytologické postavy v reklamě. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Polednice a podobné mytologické bytosti jako inspirace pro animovaný film
Patricie MARKOVÁ -
Mytologické bytosti ve vybraných reklamách
Miroslav Komínek -
Problematika reflexe smrti v zrcadle mytologie evropské společnosti
Martina TYLŠAROVÁ