Jana Hromočuková

Bakalářská práce

Mytologické postavy v reklamě

Mythological Creatures in Advertising
Anotace:
Bakalářská práce je věnována mytologickým bytostem v reklamě a pohledu spotřebitele na ně. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje reklamu, její vztah s psychologií, emoce a jejich využití v marketingu. Poslední kapitola teoretické části je věnovaná mytologii a mýtům. V praktické části je představeno šestnáct konkrétních reklam, ve kterých se objevily vybrané mytologické …více
Abstract:
This bachelor thesis is devoted mytological beings in advertising and costumers view o fit. This work is divided into the theoretical part and practical part. The theoretical part describes advertising, her relationship with psychology, emotions and their use in marketing. Last part theoretical part is dedicated mythology and myths. In practical part sixteen are introduced specific ads and selected …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hromočuková, Jana. Mytologické postavy v reklamě. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Práce na příbuzné téma