Analýza systému obsluhy zákazníků ve společnosti Lékárna Betula s.r.o. – Jaroslava Macourková
Jaroslava Macourková
Bakalářská práce
Analýza systému obsluhy zákazníků ve společnosti Lékárna Betula s.r.o.
Analysis of the customers' service system in Lékárna Betula s.r.o.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 3. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Houška, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MACOURKOVÁ, Jaroslava. \textit{Analýza systému obsluhy zákazníků ve společnosti Lékárna Betula s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/39cbay/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj - k.s. Klatovy
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva