Irllicht engine - grafické rozhraní a práce se soubory\nl{} – Bc. Jaroslav COUFALÍK
Bc. Jaroslav COUFALÍK
Bakalářská práce
Irllicht engine - grafické rozhraní a práce se soubory\nl{}
Irrllicht engine - graphic interface and file operations\nl{}
Anotace:
Cieľom mojej práce je podrobne sa zoznámiť s Irrlicht enginom a zamerať sa hlavne na objekty a funkcie grafického rozhrania a prácu so súbormi.V praktickej časti potom vytvoriť komplexnejší program v spolupráci so študentom, ktorý rieši téma "Irrlicht engine, podpora grafických technológií a management scény." Navrhnutý program bude napísaný v jazyku C/C++.Abstract:
My goal of this bachelor thesis is closely execute with Irrlicht engine abd focus mainly on objects and functions of graphical interface and work with files. In practical part create a complex program cooperate with student who solve topic "Irrlicht engine - graphic technology support and management scene." The program will be written in C/C++.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2008
Zveřejnit od: 15. 5. 2008
Identifikátor:
8986
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
COUFALÍK, Jaroslav. \textit{Irllicht engine - grafické rozhraní a práce se soubory$\backslash$nl$\{\}$}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/39d9lr/.
Jak správně citovat práci
COUFALÍK, Jaroslav. Irllicht engine - grafické rozhraní a práce se soubory\nl{}. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Grafické rozložení sekvenčních diagramů
Zuzana Pekarčíková -
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
Metody SEO (search engine optimisation) a SEM (search engine marketing) a jejich použití v českém online prostředí
Martin Kostelník -
Real-Time Global Illumination in Unreal Engine 5
Anna Skorobogatova -
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
Hry v prostředí Unreal Engine
Anna Krajčírová -
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
Interconnection of Unity Game Engine and Newgrounds Online Service
Tomáš Ježek