Perspektiva maloobchodního prodeje obchodních řetězců s ohledem na právní úpravu ochrany spotřebitele – Bc. Kamil Remunda
Bc. Kamil Remunda
Diplomová práce
Perspektiva maloobchodního prodeje obchodních řetězců s ohledem na právní úpravu ochrany spotřebitele
The perspective of the retail store chains with regard to consumer protection legislation
Anotace:
Tato diplomová práce hodnotí český maloobchodní trh s potravinami a přínos ochrany spotřebitele pro zákazníka s rozdělením na veřejnosprávní a soukromoprávní část. Důležitým tématem práce je efekt Zákona o významné tržní síle na maloobchodní subjekty. Část práce je věnována kritériu kvality potravin, které výrazně ovlivňují obchodní řetězce. Výsledky práce se prolínají se subjektivním hodnocením zákazníků …víceAbstract:
This diploma thesis evaluates the Czech retail market for food and consumer protection benefits for the customer with the division into a public-private law parts. An important theme of the work is the effect of the Act on significant market power on the retail entities. Part of the work is devoted to food quality criteria, which significantly affect the chain stores. The results of the work are intertwined …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ing. Jana Mikušová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
REMUNDA, Kamil. \textit{Perspektiva maloobchodního prodeje obchodních řetězců s ohledem na právní úpravu ochrany spotřebitele}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/39knl2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Zákon o významné tržní síle při prodeji zemědělských a potravinářských produktů a jejím zneužití a jeho aplikace v obchodní praxi v České republice
Radek Mlích -
Zákon o významné tržní síle při prodeji zemědělských a potravinářských produktů a jejím zneužití a jeho aplikace v obchodní praxi v České republice
Radek Mlích -
Právní a ekonomické aspekty zákona o významné tržní síle.
Jana Dobiášová -
Zákon o významné tržní síle a jeho důsledky
David Piják -
Srovnání marketingové komunikace na socilních sítích obchodních řetězců
Jarmila Šindelářová -
CUSTOMER SERVICE QUALITY, CUSTOMER RETENTION AND SWITCH INTENTIONS: A GHANAIAN RETAIL BANK'S CUSTOMERS VOICE.
Justice Banahene -
Food Quality Management
Jan Wegmann -
Kvalita služeb v retailovém bankovnictví
Eva TAJCHMANOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva