Anežka Hladká

Bakalářská práce

Propagace Centra AMAVET - Junior Brno z hlediska percepce jeho zákazníků

The promotion of AMAVET Centre – Junior Brno from the customers´ perspective
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou propagace Centra AMAVET – Junior Brno z hlediska vnímání jeho zákazníků. Je rozdělena na dvě části, literární rešerši a vlastní práci. V literární rešerši jsou rozebrané pojmy z oblasti reklamy, marke-tingu, psychologie zákazníků a sociologického výzkumu. Nejdůležitější částí vlastní práce je efektivnější návrh propagace, který vychází z odborné literatury a …více
Abstract:
The Bachelor thesis focuses on the promotion of AMAVET Centre – Junior Brno from the customers´ perspective. The Bachelor thesis is divided into two parts, the study of expert literature and the main focus of the work. The literature research part deals with terms from the field of advertisement, marketing, customer psy-chology and sociological research. The most important part of the work is the new …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Jana Dundelová, Ph.D.
  • Oponent: Monika Bédiová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta