Propagace Centra AMAVET - Junior Brno z hlediska percepce jeho zákazníků – Anežka Hladká
Anežka Hladká
Bakalářská práce
Propagace Centra AMAVET - Junior Brno z hlediska percepce jeho zákazníků
The promotion of AMAVET Centre – Junior Brno from the customers´ perspective
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou propagace Centra AMAVET – Junior Brno z hlediska vnímání jeho zákazníků. Je rozdělena na dvě části, literární rešerši a vlastní práci. V literární rešerši jsou rozebrané pojmy z oblasti reklamy, marke-tingu, psychologie zákazníků a sociologického výzkumu. Nejdůležitější částí vlastní práce je efektivnější návrh propagace, který vychází z odborné literatury a …víceAbstract:
The Bachelor thesis focuses on the promotion of AMAVET Centre – Junior Brno from the customers´ perspective. The Bachelor thesis is divided into two parts, the study of expert literature and the main focus of the work. The literature research part deals with terms from the field of advertisement, marketing, customer psy-chology and sociological research. The most important part of the work is the new …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jana Dundelová, Ph.D.
- Oponent: Monika Bédiová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Volnočasové aktivity dětí 10 až 15 let a kroužek mladých hasičů
Monika VANÍČKOVÁ -
Volnočasové aktivity: Sociální a vývojové aspekty u adolescentů
Zuzana Sýkorová -
"TANEC JE NEJLEPŠÍ droga" Preventivní volnočasové aktivity mládeže
Gabriela Brázdová -
Lidská krása ve službách reklamy
Kateřina Zelenková -
Vliv reklamy na zákazníka při výběru dodavatele elektrické energie
Adéla Selingerová