Image firmy a její reflexe z pohledu zákazníků – Magdaléna Kománková
Magdaléna Kománková
Bakalářská práce
Image firmy a její reflexe z pohledu zákazníků
Corporation image and customer's reflection of image
Anotace:
Práce se zabývá zkoumáním toho, jak zákaznk vnímá image firmy, co způsobuje jeho vnímání a jaké faktory utváří image. V této práci je zkoumána z teoretického i praktického hlediska image firmy a reflexe image z pohledu zákazníků. Poznatky jsou aplikovány na firmu TPF group, s.r.o. V teoretické části jsou vymezeny nezbytné pojmy pomocí literatury a vědeckých časopisů. V druhé části je zkoumána image …víceAbstract:
Bachelor thesis focused on exploring customer's perception of corporation image, causes of the perception and factors that create image. In this thesis is examinedfrom both theoretical and practical point of view corporation image and customer's reflection of that image. Knowledge is aplicated on the corporation ofTPF group, s.r.o. In theoretical part are defined necessary concepts. In practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jana Dundelová, Ph.D.
- Oponent: Monika Bédiová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Image vzdělávací instituce
Markéta DAŇOVÁ -
Personální politika firmy SME ve vztahu k vytváření vlastního image a zvyšování ekonomické prosperity
Marie PAVLŮ -
Marketing a propagace Švandova divadla
Šárka Tichá -
Marketing a propagace státního hradu Pernštejn
Renáta Bednářová -
Marketing a propagace úpolových sportu v ČR
Tomáš Buchta -
Influencer marketing a propagace v rámci sociálních sítí
Pavel Egorov -
Marketing-propagace Technického muzea v Brně a jeho výstav
Miroslav Kubiš -
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva