Marketingové komunikace Městského divadla Zlín – Kamila SVÍZELOVÁ
Kamila SVÍZELOVÁ
Bakalářská práce
Marketingové komunikace Městského divadla Zlín
Marketing Communication of the City Theatre Zlín
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu divadla. V první části se věnuje základním teoretickým poznatkům z této oblasti. Ve druhé části analyzuje současný marketingový mix a marketingové komunikace Městského divadla Zlín, dále pak analyzuje marketingový průzkum provedený mezi studenty UTB. Cílem práce je zjištění, zda tato instituce efektivně využívá potenciál marketingových komunikací …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with theatre marketing issues. The first part concerns essential theoretical knowledge of this area. The second part analyzes contemporary marketing mix and marketing communication of the city theatre Zlín, subsequently it analyzes marketing research made among students of UTB. The aim of this bachelor thesis is to find out if the city theatre Zlín uses effectively its marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SVÍZELOVÁ, Kamila. Marketingové komunikace Městského divadla Zlín. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Návrh efektivnější marketingové komunikace vybrané kulturní instituce
Simona Niklová -
Integrovaná marketingová komunikace Národního divadla v Brně
Hana Langerová -
Marketingová komunikace Dejvického divadla
Aneta Alijagićová -
Analýza marketingové komunikace Divadla Na zábradlí
Hana Kašáková -
Produkce a marketingová komunikace Národního divadla moravskoslezského od roku 2010
Natálie KLIMOVÁ -
Návrh marketingové komunikace divadla
Tereza Blechová -
Komunikace Národního divadla s vysokoškolskými studenty
Sarah Kruková