Kamila SVÍZELOVÁ

Bakalářská práce

Marketingové komunikace Městského divadla Zlín

Marketing Communication of the City Theatre Zlín
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu divadla. V první části se věnuje základním teoretickým poznatkům z této oblasti. Ve druhé části analyzuje současný marketingový mix a marketingové komunikace Městského divadla Zlín, dále pak analyzuje marketingový průzkum provedený mezi studenty UTB. Cílem práce je zjištění, zda tato instituce efektivně využívá potenciál marketingových komunikací …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with theatre marketing issues. The first part concerns essential theoretical knowledge of this area. The second part analyzes contemporary marketing mix and marketing communication of the city theatre Zlín, subsequently it analyzes marketing research made among students of UTB. The aim of this bachelor thesis is to find out if the city theatre Zlín uses effectively its marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SVÍZELOVÁ, Kamila. Marketingové komunikace Městského divadla Zlín. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace