Komunikační strategie podniku Servisní díly s.r.o. – Bc. Petr Svoboda
Bc. Petr Svoboda
Diplomová práce
Komunikační strategie podniku Servisní díly s.r.o.
The Communication Strategy of The Servisní díly s.r.o. Company
Anotace:
Předmětem diplomové práce je tvorba komunikační strategie podniku Servisní díly s.r.o. pro nadcházející období (duben 2020 až březen 2021) se zaměřením na využití online médií.Teoretická východiska podložená aktuálními odbornými publikacemi popisují základní pojmy marketingu a marketingové komunikace s důrazem na komunikaci v online prostředí a dále objasňují postupy a analýzy následně užité v empirické …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the development of a business communication strategy of The Servisní díly s.r.o. company for the upcoming term (from April 2020 to March 2021), focusing on the usage of online media.Based on current scientific publications, the theoretical basis describes elemental terms of marketing and marketing communication with an emphasis on communication in the online environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva