Bc. Petra PLHALOVÁ
Diplomová práce
Specifika mediální výchovy
Specific the medial education
Anotace:
Diplomová práce se věnuje tomu, jak dospívající používají média a k jakým účelům. V teoretické části práce jsou charakterizovány jednotlivé pojmy související s médii a mediální komunikací. Dále jsou popsána jednotlivá média, mediální produkty a jejich vliv na publikum. V další části je objesněno postavení mediální výchovy ve školství ČR a popsány možnosti její realizace. Praktická část je věnována …víceAbstract:
This thesis examines how teens use media and for what reasons. In the theoretical part are characterized by various concepts relating to media and media communications. Are also described various media, media products and their impact on the audience.The next section objesněno status of media education in schools in Czech Republic and described the possibilities of its realization. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2011
Zveřejnit od: 30. 11. 2011
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PLHALOVÁ, Petra. Specifika mediální výchovy. Brno, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 11. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 11. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Aktuální problémy mediální výchovy a mediální gramotnost žáků 2 . stupně ZŠ
Klára MIKULCOVÁ -
Mediální gramotnost jako edukační obsah vzdělávání v knihovnách
Tereza Veverková -
Mediální gramotnost ve vybraných knihovnách Moravskoslezského kraje
Viktorie Vltavská -
Mediální gramotnost a občanská participace učitelů 2. stupně ZŠ
Kristýna Vajdíková -
Mediální gramotnost českých seniorů (projektové řešení)
Martin Foral -
Analýza faktorů ovlivňující mediální gramotnost studentů vysoké školy AMBIS v souvislosti s Covid-19
Nadine Skorko -
Mediální gramotnost žáků základních škol na sociálních sítích
Tereza Sováková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Sára Seidlová