Studijní Informační Systém-marketingový nástroj komunikace se studenty – Mgr. Petr NOSEK
Mgr. Petr NOSEK
Diplomová práce
Studijní Informační Systém-marketingový nástroj komunikace se studenty
Studijní Informační Systém - marketingový nástroj komunikace se studenty
Student Information System
Anotace:
Práce ve své úvodní části definuje základní pojmy kolem obecných systémů, informací a informačních systémů s důrazem na studijní IS. IS jsou dále popisovány z pohledu jejich funkcí, rolí, které hrají a též z hlediska pojetí strategického řízení, návrhu a tvorby. V další části se práce zabývá managementem dodávek a s tím související interpretace požadavků především za účelem garance kvality. Poslední …víceAbstract:
This work starts with definitions of generic systems, information and information systems with emphasis to Student Agenda Information Systems. IS are further described from point of view of their functionality, roles and also from point of strategic planning and design. Next part of this work is focused on deliveries management and requirements management for improving quality assurance. The last part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Identifikátor:
4960
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOSEK, Petr. Studijní Informační Systém-marketingový nástroj komunikace se studenty. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 04. 2037
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující rozhodování o investicích do IS/ICT
Lenka Dobešová -
Otevření e-learningu v IS MU veřejnosti
Martina Durkošová -
Štíhlá administrativa v konkrétním podniku
Evelyn Bendová -
Implementace metody 5S v administrativní části ve vybrané společnosti.
Sabrina Hamplová -
Marketing a management taneční školy - skupiny
Kateřina Valentová -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Petr Chalupa -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Projekt získávání zahraničních studentů pro studium na FaME prostřednictvím mezinárodních sportovních aktivit
Michal RUDECKÝ