Mgr. Petr NOSEK

Diplomová práce

Studijní Informační Systém-marketingový nástroj komunikace se studenty

Studijní Informační Systém - marketingový nástroj komunikace se studenty

Student Information System
Anotace:
Práce ve své úvodní části definuje základní pojmy kolem obecných systémů, informací a informačních systémů s důrazem na studijní IS. IS jsou dále popisovány z pohledu jejich funkcí, rolí, které hrají a též z hlediska pojetí strategického řízení, návrhu a tvorby. V další části se práce zabývá managementem dodávek a s tím související interpretace požadavků především za účelem garance kvality. Poslední …více
Abstract:
This work starts with definitions of generic systems, information and information systems with emphasis to Student Agenda Information Systems. IS are further described from point of view of their functionality, roles and also from point of strategic planning and design. Next part of this work is focused on deliveries management and requirements management for improving quality assurance. The last part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Identifikátor: 4960

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NOSEK, Petr. Studijní Informační Systém-marketingový nástroj komunikace se studenty. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 04. 2037

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.