Vývojové nástroje pro výuku programování v kurzech pro začátečníky – Vojtěch Fiedler
Vojtěch Fiedler
Bakalářská práce
Vývojové nástroje pro výuku programování v kurzech pro začátečníky
Development Tools for Teaching Programming in Introductory Courses
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je průzkum aktuálního trhu s dostupnými nástroji pro výuku programování se zaměřením na úplné začátečníky a děti. Všechny zajímavé nástroje jsem zde náležitě popsal. Tyto nástroje by měly sloužit pro rozvinutí v oblasti programování, logického a matematického uvažování. Ze všech popsaných nástrojů jsem si zvolil alespoň 3 z nich a zhodnotil je s přihlédnutím na cílovou věkovou …víceAbstract:
Main goal of this bachelor´s thesis is research of current market of tools focused on learning programing for beginners and children. All interesting tools are described here. These tools should help for learning programming, logic and mathematic thinking. From all tools I selected 3 and assign them age group. I learnt how work with these programs and created list of tasks, that could be used in Programming …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Fiedler, Vojtěch. Vývojové nástroje pro výuku programování v kurzech pro začátečníky. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační a řídicí technologie
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje pro výuku finanční gramotnosti na 1. stupni ZŠ
Petra Manová -
Styly pro vykreslování dat OpenStreetMap a materiály pro jejich výuku
Jaroslav Willmann -
Úložiště programů pro výuku bioinformatiky na FI MU
Jiří Kyjovský -
Výběr nástroje pro návrh uživatelského rozhraní vhodného pro výuku v kurzech softwarového inženýrství
Vít Mikula -
Výuka umělé inteligence v hodinách informatiky pro střední školy
Markéta Ševelová -
Interaktivní nástroj pro výuku 1D diskrétní vlnkové transformace
Peter Nováčik -
Tvorba materiálů pro praktický kurz programování v Pythonu pro lingvisty
Koutová Koutová -
Sada úloh pro výuku programování ve Scratchi pro ZŠ
David KVĚTOŇ