Sociální reklama a její vliv na chování lidí – Diana VYSOTSKAYA
Diana VYSOTSKAYA
Bakalářská práce
Sociální reklama a její vliv na chování lidí
Anotace:
Bakalářská ráce se zabývá sociální reklamou, konkrétně vlivem sociální reklamy na chování lidí. Cílem bakalářské ráce je nahlédnout na sociální reklamu z několika ersektiv a zjistit do jaké míry sociální reklama ovlivňuje ostoje a chování lidí, do jaké míry je známá ve solečnosti a do jaké míry je efektivná. V teoretické části ráce jsou objasněny ojmy, jako je sociální reklama a její secifikum, dělení …víceAbstract:
This bachelor thesis is working on social advertising, specifically on the influence of social advertising on the people's behavior. The aim of this bachelor thesis is to look at social advertising from several perspectives to find out to what extent social advertising affects attitudes on people's behavior, level of popularity and efficacy in community. In the theoretical part of the work were clarified …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Ladislav Skořepa, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VYSOTSKAYA, Diana. Sociální reklama a její vliv na chování lidí. Č. Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zemědělská fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zemědělská fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Zemědělská fakultaBakalářský studijní program / obor:
Zemědělství / Agropodnikání
Práce na příbuzné téma
-
Vliv zdroje a elementů reklamy na efektivitu sociální reklamy na Instagramu
Lucie Komínková -
Vliv sociální reklamy na generaci Z
Adéla Lavická -
Subjektivní vliv sociální reklamy na studenty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích.
Veronika ZAJACOVÁ -
Aplikace systémové dynamiky na vliv reklamy na sociálních sítích na objednávky výrobků
Tomáš Knopp -
Vliv sociální reklamy na psychiku člověka
Dasha Gaivanovitch -
Vliv sociální reklamy na hodnotovou orientaci mládeže
Anna ZAPLETALOVÁ -
Sociální sítě a jejich vliv na spotřebitelské chování generace Z
Michaela Látrová -
Vliv reklamy na znalostně hodnotovou orientaci dětí a mládeže
Veronika SMETANOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva