Analýza distribučních cest firmy XY – Martina PAVELKOVÁ
Martina PAVELKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza distribučních cest firmy XY
Analysis of Distribution Channels of Company XY
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo vypracovat analýzu distribuce a distribučních cest firmy XY. Jedná se o firmu, která se zabývá velkoobchodním, maloobchodním a internetovým prodejem hraček. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy vztahující se k tématu bakalářské práce. Je zde objasněno vše, co se týká distribuce, distribučních cest a ostatních pojmů s tím souvisejících. Analytická část se zabývá …víceAbstract:
In this bachelor thesis I want to make an analysis of distribution channels of company XY. This is the company that is engaged in wholesale, retail and internet sales of toys. Theoretical part of this thesis focuses to study the literature. The analytical part deals with the characteristic and development of the company. There are described products and services that the firm provides. The main part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAVELKOVÁ, Martina. Analýza distribučních cest firmy XY. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Distribuční politika vybraného podniku
Adéla Syrovátková -
Hodnocení distribuční strategie ve vybraném podniku
Zuzana KŘÍŽKOVÁ -
Distribuční strategie společnosti Colorlak, a.s. zaměřená na spotřební trh
Zdeněk BULEJKA -
Výzkum úlohy cizích distribučních mezičlánků při posilování vztahů s odběrateli disazokondenzačních žlutí
Petr Bašus -
Analýza distribučních cest firmy ABC
Markéta Janečková -
Tvorba a řízení marketingových distribučních cest
Bohdana MRKÁČKOVÁ -
Strategie rozvoje firmy
Jiří Pospěch -
Internetový prodej sortimentu lékárny s využitím vlastní dopravy
Radek STEKLÝ