Ilustrace v digitálních médiích, aplikace ilustrací v propagačních materiálech pro hudební průmysl – BcA. Barbora Balgová
BcA. Barbora Balgová
Diplomová práce
Ilustrace v digitálních médiích, aplikace ilustrací v propagačních materiálech pro hudební průmysl
Illustrations in Digital Medias, Application of Ilustrations in Promotial Materials of a Music Industry.
Anotace:
Diplomová práce popisuje průběh práce na hudebním albu převedeném do aplikace pro chytrá zařízení a dalších digitálních formách jeho propagace. Tato písemná práce je zamě-řena na popis podmínek, které mapují prostředí hudebního průmyslu za účelem zjistit, zda je vůbec možné tuto aplikaci uvést na reálný trh s hudbou. Dále práce popisuje další formy propagace, které jsem se rozhodla zpracovat pro zvýšení …víceAbstract:
The thesis describes a course of work on a music album converted into an appliaction for clever devices and other digital forms of its promotion. This thesis is focused on descripti-on of conditions mapping an environment of the music industry for the purpose of finding whether i tis possible to launch the application in the real music market. The work further describes other forms of promotions, I …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2013
Zveřejnit od: 17. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BALGOVÁ, Barbora. \textit{Ilustrace v digitálních médiích, aplikace ilustrací v propagačních materiálech pro hudební průmysl}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/3fi5ej/.
Jak správně citovat práci
Balgová, Barbora. Ilustrace v digitálních médiích, aplikace ilustrací v propagačních materiálech pro hudební průmysl. Zlín, 2013. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimedia a design - Vizuální komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vlivy globalizace na hudební průmysl v oblasti populární hudby. Digitální distibuce a nezávislé hudební labely.
Šimon Martínek -
Vliv on-demand streamovacích služeb na hudební průmysl a pirátství
Lukáš Puška -
Hudební nakladatelství jako zrcadlo proměňujícího se hudebního průmyslu
Kristýna Háblová -
Dopady koronaviru na hudební kluby v České republice
Kateřina Němcová -
Vliv pandemie covid-19 na chování zákazníků - hudební akce v České republice
Que Anh Tran -
Vybrané fanouškovské online hudební kanály v České republice
Vojtěch Pospíšil -
Nadžánrový hudební pořad Knokaut v období krize hudebního, respektive nahrávacího průmyslu
Tomáš Bláha -
Vytvoření webové aplikace pro uživatele aplikace Hypothesis
Martin Poklop