Marek Blaschke

Diplomová práce

Analýza nákupního prostředí vybrané společnosti na maloobchodním trhu

Shopping Environment Analysis of the Selected Company on the Retail Market
Anotace:
Tato diplomová práce řeší problematiku jednotné úrovně poboček jedné společnosti. Tato problematika zahrnuje dodržování vyzkoušených postupů na všech pobočkách, stejně tak jako svědomitá práce a chování zaměstnanců. Ke zjištění úrovně vybraných poboček byla vybrána kvalitativní metoda mystery shopping, kdy byly jednotlivým prodejnám přiřazeny scénáře, dle kterých byly udělovány body. Prodejny byly …více
Abstract:
This thesis addresses the issue of a unified level of branches within one company. This issue includes the adherence to established procedures at all branches, as well as conscientious work and behavior of employees. To determine the level of selected branches, a qualitative mystery shopping method was chosen, where individual stores were assigned scenarios based on which points were awarded. The stores …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
  • Vedoucí: Markéta Zajarošová
  • Oponent: Aleš Kubíček

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program:
Marketing a obchod