Analýza nákupního prostředí vybrané společnosti na maloobchodním trhu – Marek Blaschke
Marek Blaschke
Diplomová práce
Analýza nákupního prostředí vybrané společnosti na maloobchodním trhu
Shopping Environment Analysis of the Selected Company on the Retail Market
Anotace:
Tato diplomová práce řeší problematiku jednotné úrovně poboček jedné společnosti. Tato problematika zahrnuje dodržování vyzkoušených postupů na všech pobočkách, stejně tak jako svědomitá práce a chování zaměstnanců. Ke zjištění úrovně vybraných poboček byla vybrána kvalitativní metoda mystery shopping, kdy byly jednotlivým prodejnám přiřazeny scénáře, dle kterých byly udělovány body. Prodejny byly …víceAbstract:
This thesis addresses the issue of a unified level of branches within one company. This issue includes the adherence to established procedures at all branches, as well as conscientious work and behavior of employees. To determine the level of selected branches, a qualitative mystery shopping method was chosen, where individual stores were assigned scenarios based on which points were awarded. The stores …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/155043
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
- Vedoucí: Markéta Zajarošová
- Oponent: Aleš Kubíček
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BLASCHKE, Marek. \textit{Analýza nákupního prostředí vybrané společnosti na maloobchodním trhu}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/3fjlkv/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping Krajského úřadu Jihomoravského kraje
Vojtěch Vaněk -
Mystery shopping - výhody a nevýhody
Michal Šindelář -
Mystery shopping
Diana Kotvasová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Štěpánka Kašparová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Martin Kulich -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Tereza Woznicová