Marketingová komunikace turistického informačního centra v Jablonci nad Nisou – Pavel Balatka
Pavel Balatka
Bakalářská práce
Marketingová komunikace turistického informačního centra v Jablonci nad Nisou
Marketing communication of tourist information centre in Jablonec nad Nisou
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Marketingová komunikace turistického informačního centra v Jablonci nad Nisou pojednává o jednotlivých částech komunikačního mixu této instituce. Cílem práce je porovnání využívané marketingové komunikace s dalšími TIC. Teoretická část charakterizuje pojmy marketingová komunikace, cestovní ruch a informační centrum. Poté se těmto pojmům věnuje podrobněji v jednotlivých částech …víceAbstract:
Marketing communication of tourist information centre in Jablonec nad Nisou The bachelor thesis called Marketing communication of tourist information centre in Jablonec nad Nisou deals with individual parts of the communication mix of this institution. The goal of this thesis is to compare the used marketing communication with other tourist information centres. Theoretical part characterizes marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Balatka, Pavel. Marketingová komunikace turistického informačního centra v Jablonci nad Nisou. Liberec, 2019. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management služeb - Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Řízení jakosti v podnicích cestovního ruchu aplikované na Zámecký penzion a Turistické informační centrum ve Valašském Meziříčí
Pavla Němcová -
Turistické informační centrum města Ústí nad Orlicí - trendy v návštěvnosti
Andrea DUŠKOVÁ -
Návrh strategie společenské odpovědnosti pro Turistické informační centrum v Brně
Julie Konečná -
Budoucnost turistických informačních center v turistické oblasti Budějovicka
Sujová Sujová -
Turistické informační centrum Moravské Budějovice
Blanka Paulová -
INFORMAČNÍ A TURISTICKÉ CENTRUM K POUTNÍMU KOSTELU SV. JANA NEPOMUCKÉHO NA ZELENÉ HOŘE
Markéta Laštovičková -
Hodnocení procesu certifikace turistických informačních center jako nástroje pro zkvalitnění jejich služeb a rozvoje cestovního ruchu: příklad turistické oblasti Český ráj
Dana Nastoupilová -
Informační centrum Jizerských hor-střediska Bedřichov v Jizerských horách a Janov
Markéta KUČEROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva