Interaktivní průchod obcí Borkovany před rokem 1970 – Miroslav Starý
Miroslav Starý
Bakalářská práce
Interaktivní průchod obcí Borkovany před rokem 1970
Interactive Walkthrough Village Borkovany Before 1970
Anotace:
Starý, M. Interaktivní průchod obcí Borkovany před rokem 1970. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Práce se zabývá analýzou nástrojů pro tvorbu 3D scén a nástroji pro tvorbu interakcí, postupným modelováním a programováním interaktivního průchodu obcí Borkovany před rokem 1970.Abstract:
Starý, M. Interactive Walkthrough Village Borkovany Before 1970. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2015. Thesis analyzes the tools for creating 3D scenes and tools for creating interactions, gradual modeling and programming of interactive walkthrough village Borkovany before 1970.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Jana Dannhoferová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Automatizace řízení a informatika
Práce na příbuzné téma
-
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
Tvorba assetů počítačových her pro herní engine Unity 3D
Milan Horák -
Vývoj hry v Unity 3D
Martin Hotovec -
Vývoj 2D hry v herním enginu Unity3D
Petr Klouček -
Herní engine a 3D v umělecké praxi
Jakub Krejčí -
Vývoj 3D herní aplikace v Unreal Engine 4
Maksym Udovytskyi -
Interaktivní 3D model bytového domu
Lukáš Boček -
Efficient application programming in Python
Sunny Aka Shivam Dave
Název
Vložil
Vloženo
Práva