Formy spolupráce mateřské školy s rodiči v období adaptačního režimu – Lucie VOGLOVÁ
Lucie VOGLOVÁ
Bakalářská práce
Formy spolupráce mateřské školy s rodiči v období adaptačního režimu
Forms of cooperation between nursery school parents during the adaptation mode
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá formami spolupráce mezi rodinou a mateřskou školou v období adaptačního režimu. V teoretické části pojednává o současném předškolním vzdělávání, jeho aktérech a možné spolupráci. V praktické části se zaměřuje na nabídky a formy možné spolupráce mateřské školy a rodičů zapojených do adaptačního režimu.Abstract:
This thesis deals with forms of cooperation between family and preschool in the period of adaptation mode. The theoretical part discusses about the current preschool education, actors and possible collaborations. The practical part focuses on an offers and possible forms of cooperation between preschools and parents, who are involved in the adaptation mode.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2016
Zveřejnit od: 19. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alena Berčíková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOGLOVÁ, Lucie. Formy spolupráce mateřské školy s rodiči v období adaptačního režimu. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Funkčnost spolupráce rodiny a školy při řešení výchovných a prospěchových problémů žáka
Šárka Tučková -
Vzdělávání a výchova žáků s těžkou mentální retardací a ADHD z pohledu asistenta pedagoga a rodiny
Beata BARTOŠOVÁ -
Středisko výchovné péče: Význam a možnosti spolupráce s rodinou a institucemi podporujícími stabilizaci a fungování rodiny
Vendula NEBŘENSKÁ -
Spolupráce školy a rodiny při ovlivňování pohybové aktivity žáků na 1. stupni základní školy
Alžběta Rouzková -
Průběh spolupráce rodiny a školy v období koronaviru na jaře 2020. Dotazníkové šetření ve 2. třídě základní školy
Helena Krtičková -
Spolupráce rodiny a školy při výchově a vzdělávání dětí romského etnika
Radmila PROCHÁZKOVÁ -
Spolupráce školy a rodiny na 1. stupni základní školy z perspektivy učitelů a rodičů
Eliška Manová -
Dobrá spolupráce školy a rodiny v perspektivách učitelů a rodičů
Sabina Králová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
20. 4. 2016