Dopad integrace žáka s PAS na třídu jako sociální skupinu – Bc. Barbora HOLMANOVÁ
Bc. Barbora HOLMANOVÁ
Diplomová práce
Dopad integrace žáka s PAS na třídu jako sociální skupinu
The integration of a student with ASD and its impact of the school class as social group
Anotace:
Jako téma této diplomové práce byl zvolen "dopad integrace žáka s PAS na třídu jako sociální skupinu". Práce je rozdělena na několik kapitol, které se věnují především inkluzi, tedy začleňování dětí s poruchou autistického spektra do běžného základního vzdělávání. Dále představuje legislativu, do níž spadají pojmy podpůrná opatření nebo asistent pedagoga. V neposlední řadě se snaží představit poměrně …víceAbstract:
?The integration of a student with ASD and its impact of the school class as a social group? is topic of my dissertation. The dissertation focuses on the inclusion of student with ASD in regular primary school (inclusion), legislation dealing with this topic and related terms such as a support measures, teaching assistant etc. Last but not least, I also focused on Asperger?s syndrome, its causes and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Zuzana Svobodová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOLMANOVÁ, Barbora. Dopad integrace žáka s PAS na třídu jako sociální skupinu. České Budějovice, 2024. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Teologická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Teologická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Etika v sociální práci / Etika v sociální práci
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Inkluzivní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v regionu Opavska
Veronika Hendrichová -
Názory pedagogů mateřských škol na inkluzívní vzdělávání
Karolína ŽIŽKOVÁ -
Inkluzivní přístupy k dětem se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním vzdělávání
Monika Prchalová -
Inkluzivní vzdělávání žáka se spinální svalovou atrofií a odlišným mateřským jazykem na běžné základní škole
Hana Váňová -
Inkluzivní vzdělávání a postoj předškolních pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání v Plzeňském kraji
Michaela Dyrczyk -
Asistent pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole
Kateřina Grycová -
Asistent pedagoga jako podpůrné opatření
Jindřiška Němcová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Bulánová, L.
29. 3. 2024