Bc. Markéta KRÁLOVÁ

Diplomová práce

Projekt marketingového řízení společnosti Lázně Teplice nad Bečvou, a.s.

Marketing Project Management of Spa Teplice nad Bečvou, a.s.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové činnosti a řízení. Cílem této diplomové práce je posoudit přednosti a nedostatky současného marketingového řízení společnosti Lázně Teplice nad Bečvou, a. s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se hodnotí poznatky vztahující se k problematice marketingového řízení. V praktické části jsou na základě vý-sledků …více
Abstract:
This thesis drala with marketing activities and management. The aim of this thesis is to as-sess the strengths and weaknesses of the current marketing management copany Lázně Tep-lice nad Bečvou and its surroundings, as. The work is dividend into theoretical and practical part. In the theoretical section assesses knowledge realiting to the issue ofmarketing management.The practical part is based on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zveřejnit od: 2. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRÁLOVÁ, Markéta. Projekt marketingového řízení společnosti Lázně Teplice nad Bečvou, a.s.. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe