Projekt marketingového řízení společnosti Lázně Teplice nad Bečvou, a.s. – Bc. Markéta KRÁLOVÁ
Bc. Markéta KRÁLOVÁ
Diplomová práce
Projekt marketingového řízení společnosti Lázně Teplice nad Bečvou, a.s.
Marketing Project Management of Spa Teplice nad Bečvou, a.s.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové činnosti a řízení. Cílem této diplomové práce je posoudit přednosti a nedostatky současného marketingového řízení společnosti Lázně Teplice nad Bečvou, a. s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se hodnotí poznatky vztahující se k problematice marketingového řízení. V praktické části jsou na základě vý-sledků …víceAbstract:
This thesis drala with marketing activities and management. The aim of this thesis is to as-sess the strengths and weaknesses of the current marketing management copany Lázně Tep-lice nad Bečvou and its surroundings, as. The work is dividend into theoretical and practical part. In the theoretical section assesses knowledge realiting to the issue ofmarketing management.The practical part is based on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zveřejnit od: 2. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRÁLOVÁ, Markéta. Projekt marketingového řízení společnosti Lázně Teplice nad Bečvou, a.s.. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec