Ing. Petr Voltr

Disertační práce

Modelování adhezní vazby kola a kolejnice v dynamice pohonu dvojkolí

Modelling of the Wheel-Rail Adhesion Contact in Driving System Dynamics
Anotace:
Disertacní práce svou teoretickou i experimentální cástí smeruje k rozšírení možností modelování adhezního kontaktu kola a kolejnice, zejména s ohledem na vyšetrování dynamického chování pohonných soustav kolejových vozidel. Predmetem experimentální cinnosti je merení adhezních charakteristik na zkušebním stavu a identifikace zmen trecích podmínek v prubehu prokluzu. Na základe teoretického rozboru …více
Abstract:
The dissertation thesis in both its experimental and theoretical parts aims at extending the possibilities of modelling of the wheel?rail adhesion contact, especially with regards to investigation of dynamical behaviour of rail vehicle drives. The experimental work is focused on measurement of adhesion characteristics on a roller rig and identification of changes in friction conditions during sliding …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2013

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Voltr, Petr. Modelování adhezní vazby kola a kolejnice v dynamice pohonu dvojkolí. Česká Třebová, 2013. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Doktorský studijní program / obor:
Technika a technologie v dopravě a spojích / Dopravní prostředky a infrastruktura: Dopravní prostředky