Modelování adhezní vazby kola a kolejnice v dynamice pohonu dvojkolí – Ing. Petr Voltr
Ing. Petr Voltr
Disertační práce
Modelování adhezní vazby kola a kolejnice v dynamice pohonu dvojkolí
Modelling of the Wheel-Rail Adhesion Contact in Driving System Dynamics
Anotace:
Disertacní práce svou teoretickou i experimentální cástí smeruje k rozšírení možností modelování adhezního kontaktu kola a kolejnice, zejména s ohledem na vyšetrování dynamického chování pohonných soustav kolejových vozidel. Predmetem experimentální cinnosti je merení adhezních charakteristik na zkušebním stavu a identifikace zmen trecích podmínek v prubehu prokluzu. Na základe teoretického rozboru …víceAbstract:
The dissertation thesis in both its experimental and theoretical parts aims at extending the possibilities of modelling of the wheel?rail adhesion contact, especially with regards to investigation of dynamical behaviour of rail vehicle drives. The experimental work is focused on measurement of adhesion characteristics on a roller rig and identification of changes in friction conditions during sliding …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Voltr, Petr. Modelování adhezní vazby kola a kolejnice v dynamice pohonu dvojkolí. Česká Třebová, 2013. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraDoktorský studijní program / obor:
Technika a technologie v dopravě a spojích / Dopravní prostředky a infrastruktura: Dopravní prostředky
Práce na příbuzné téma
-
REKONSTRUKCE STÁVAJÍCÍHO ZKUŠEBNÍHO ZAŘÍZENÍ PRO SIMULAČNÍ ZKOUŠKY STYKU KOLO-KOLEJNICE
Michal Havránek -
Simulace dynamiky pohonu mlecího kola
Jakub Konvička -
Vliv převodovky na dynamiku elektrického pohonu s DC motorem
Tomáš Klein -
Návrh koncepce hybridního pohonu pro dodávkový automobil
František KLIMENDA -
Posouzení adheze a růstu kariogenních biofilmů na dentální restorativní aplikace
Lukáš Vacek -
Konstrukce zkušebního zařízení pro ovlivňování adheze v kontaktu kola s kolejnicí
Petr Kejda -
Adheze laminačních fólií k elektrofotografickým tiskům
Michaela Šrámková -
Adheze hydrogelů na bázi poly(vinylalkoholu)
Jiří Přibyl