Tereza Šímová

Bakalářská práce

Surrealistický marketing s využitím CGI technologie

Surrealist Marketing Using CGI Technology
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou surrealistických kampaní s využitím CGI technologie a jejich vlivem na spotřebitele. Hlavním cílem práce je analyzovat vliv využití těchto kampaní na vnímání značky spotřebitelem a zjistit, jak dané kampaně přispívají k posílení povědomí o značce. Sekundárním cílem je analýza výhod a nevýhod spojených s používáním CGI technologií v marketingové komunikaci. Pro zodpovězení …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of surrealistic campaigns using CGI technology and their influence on consumers. The main objective of the thesis is to analyze the impact of the use of these campaigns on consumer perception of the brand and to find out how the campaigns contribute to brand awareness. The secondary objective is to analyze the advantages and disadvantages associated with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Šímová, Tereza. Surrealistický marketing s využitím CGI technologie. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma