Kristýna MEJSTŘÍKOVÁ

Bakalářská práce

Povědomí o firmě Centropol Energy a.s.

Brand awareness of Centropol Energy a.s.
Anotace:
Povědomí o značce je důležité pro dobrou výkonnost společnosti na trhu a hraje důležitou roli v procesu rozhodování spotřebitele o nákupu. Bylo prokázáno, že až 92 % spotřebitelů upřednostňuje známější značky, ke kterým mají důvěru. Zvýšené povědomí o značce tedy zvyšuje pravděpodobnost, že spotřebitelé budou výrobky kupovat. Cílem mé bakalářské práce bylo navrhnout doporučení pro firmu Centropol Energy …více
Abstract:
Brand awareness is important for a company's good performance in the market and plays an important role in the consumer's purchasing decisions. Up to 92 % of consumers have been shown to favour more well-known brands they have confidence in. Thus, increased brand awareness makes it more likely that consumers will buy products. The aim of my bachelor's thesis was to propose a recommendation for Centropol …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Povolná, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MEJSTŘÍKOVÁ, Kristýna. Povědomí o firmě Centropol Energy a.s.. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management