Blog - moderní marketingový nástroj – Bc. Lucie Nohynková
Bc. Lucie Nohynková
Diplomová práce
Blog - moderní marketingový nástroj
Blog - a Modern Marketing Tool
Anotace:
Diplomová práce s názvem "Blog - moderní marketingový nástroj" ukazuje, jak se blogy stávají velmi účinnými marketingovými prostředky. V práci je vysvětleno, jak blog vytvořit z hlediska technické stránky a jsou zde uvedeny praktiky, které pomohou ke zviditelnění na Internetu. Dále jsou popsány způsoby uplatnění blogu v online marketingu a následné měření účinnosti aktivit. Konkrétní příklad analyzuje …víceAbstract:
The thesis called "Blog - a modern marketing tool" shows how blogs become a very effective marketing tools. The work explains how to create a blog in terms of technical aspects and shows the ways which help to make the blog more visible on the Internet. Furthermore, it specifies the methods of use in online marketing and then measuring the effectiveness of activities. The specific example shows the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Klára Antlová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nohynková, Lucie. Blog - moderní marketingový nástroj. Liberec, 2017. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Tereza Neubergová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová -
Reklama na internetu a její vnímání spotřebiteli
Jiří Zientek
Název
Vložil
Vloženo
Práva