Projekt inovace řízení vztahů se zákazníky pomocí prvků CRM ve společnosti SEEIF Ceramic, a.s. – Bc. Ladislav ŠÁLOVSKÝ
Bc. Ladislav ŠÁLOVSKÝ
Diplomová práce
Projekt inovace řízení vztahů se zákazníky pomocí prvků CRM ve společnosti SEEIF Ceramic, a.s.
The Customer relationship management innovation project with using CRM components in the company SEEIF Ceramic, a.s.
Anotace:
Cílem diplomové práce je Projekt inovace řízení vztahů se zákazníky pomocí prvků CRM ve společnosti SEEIF Ceramic, a.s. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je čerpáno na základě odborné literatury a údajů na internetu. Je proveden popis části marketingu s návazností na CRM, dále B2B trhy a metody výzkumu použité v analytické části. Praktická část je rozdělena na …víceAbstract:
Intention of my master thesis is Project of innovation of customer relationship management with support of CRM elements in the company SEEIF Ceramic, a.s. The thesis is divided into two main parts consisting of a theoretical and practical part. The theoretical part drawn from scientific literature and world wide web information?s. It describes marketing activities in connection with CRM systems, as …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
21969
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠÁLOVSKÝ, Ladislav. \textit{Projekt inovace řízení vztahů se zákazníky pomocí prvků CRM ve společnosti SEEIF Ceramic, a.s.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/3kjmc0/.
Jak správně citovat práci
ŠÁLOVSKÝ, Ladislav. Projekt inovace řízení vztahů se zákazníky pomocí prvků CRM ve společnosti SEEIF Ceramic, a.s.. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová