Vliv reklamy na spotřební chování v závislosti na třídním prostoru – Alexandr MIKULA
Alexandr MIKULA
Bakalářská práce
Vliv reklamy na spotřební chování v závislosti na třídním prostoru
Influence of advertisement on consumer behaviour in conjunction with social class space
Anotace:
Práce ukazuje jak jsou formovány vzorce jednání, popisuje jejich vznik a účel v provázanosti s reklamou. Seznamuje čtenáře s principy tvorby reklamy, jejím vlivem na spotřební chování jedince, a rolí motivace v rámci jednání. Dále seznamuje čtenáře s teorií vkusu v závislosti na třídní příslušnosti. Přibližuje výsledky výzkumu provedeného mezi jedinci ve věku od 25 do 50 let v Olomouci, zjišťujícím …víceAbstract:
Thesis shows how are behavioural patterns formed, describes their origins and purpose in conjunction with advertising. Describes to reader principles of advertisement making, it's influence on consumer behaviour of individual, and role of motivation in behaviour. Also describes the theory of taste and social class membership. Outlines results of research carried out with individuals aged from 25 to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2012
Zveřejnit od: 28. 3. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dan Ryšavý, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MIKULA, Alexandr. Vliv reklamy na spotřební chování v závislosti na třídním prostoru. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.3.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 3. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Sociologie / Sociologie - Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Etika a reklama. Vnímání neetické reklamy adolescenty.
Kristýna Matoušková -
Reklama a její vliv na nákupní chování konečných spotřebitelů pro vybranou firmu
Aneta KAISEROVÁ -
Reklama a její působení na spotřebitele
Šárka Šenfeldová -
Sportovní reklama
Aleš Dědeček -
Ruská televizní reklama
Lolita LITVINENKO -
Reklama na Instagramu a její vliv na spotřebitele
Gabriela Nešporová
Název
Vložil
Vloženo
Práva