Projekt implementace CRM systému ve vybrané optice – Bc. Anna Königová
Bc. Anna Königová
Diplomová práce
Projekt implementace CRM systému ve vybrané optice
Project of Implementation CRM System in Choosen Optics
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky a zaváděním CRM systému v Optice XYZ. Cílem této práce je analyzovat stávající stav a na základě těchto poznatků sestavit a implementovat CRM systém v Optice XYZ. Pro zhodnocení současného stavu byly použity Porterova, Paretova a SWOT analýza, které definovaly jednotlivé segmenty zákazníků, stávající komunikace a tržby. S majitelem …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of customer relationship management and implementation of CRM system in Optics XYZ. The aim of this work is to analyze the current state and on the basis of these knowledge to build and implement a CRM system in Optics XYZ. For evaluating the current state was used Porter's, Paret's, and SWOT analysis, which define the individual segments of customers, existing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Königová, Anna. Projekt implementace CRM systému ve vybrané optice. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management ve zdravotnictví
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová -
Tržní orientace firmy a řízení vztahu k zákazníkům
Veronika Kratochvílová -
Analýza chování zákazníka, segmentace trhu a řízení vztahů se zákazníky (CRM) ve společnosti Grandhotel Bohemia
Petr Beránek -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti
Milan Fast -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Michaela Marčanová -
Model zákaznické segmentace vybraného podniku
Dilyara Asmatulayeva -
Model zákaznické segmentace vybraného podniku
Hana Štamberková -
Segmentace klientů v bankovním sektoru v ČR
Jana Macasová