Becoming a teacher - a male perspective – Ondřej SUCHAN
Ondřej SUCHAN
Diplomová práce
Becoming a teacher - a male perspective
Becoming a teacher - a male perspective
Abstract:
This diploma thesis takes a closer look at the aspects that influence the process of becoming a teacher from the perspective of men. The theoretical part focuses first on general factors such as the personality of a teacher and teaching profession. It discusses the importance of a teacher?s personality and its development. Furthermore, it gives a description of the teaching profession, its demands …víceAbstract:
Diplomová práce se zabývá různými aspekty, které ovlivňují proces stávání se učitelem, a zaujímá při tom pohled muže. Teoretická část se soustředí nejprve na obecné otázky, jako je osobnost učitele a učitelská profese. Hovoří se zde o významu učitelovy osobnosti a jejím vývoji. Dále je zde popsána učitelská profese, její požadavky a nároky a různé fáze učitelské praxe. Následně je pozornost soustředěna …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
13714
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Dvořáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SUCHAN, Ondřej. Becoming a teacher - a male perspective. Č. Bud., 2011. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Tělesná výchova pro 1. stupeň ZŠ, Učitelství pro 1. stupeň ZŠ - anglický jazyk pro 1. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Podpora žákovských strategií učení se cizímu jazyku (na příkladu francouzského jazyka)
Jana Přikrylová -
Standard kvality profese učitele pohledem pedagogů středních škol
Veronika Krobová -
Učitelská profese pohledem začínajících učitelů
Tereza Bruknerová -
Učitelská profese jako zrcadlo společenských změn
Renata Králová -
Syndrom vyhoření pomáhající profese v Praze se zaměřením na speciálního pedagoga
Martin Dobruský -
Bilancování profese učitelky/učitele
Kristýna Ulrychová -
Volba učitelské profese
Marie HLUCHNÍKOVÁ -
Genderové rozdíly ve verbální komunikaci u učitelů-mužů a učitelek-žen na brněnském gymnáziu
Magdalena Pařízková
Název
Vložil
Vloženo
Práva