Možnosti podpory a rozvoje dítěte se syndromem ADHD v domácím prostředí – Romana SKÁLOVÁ
Romana SKÁLOVÁ
Bakalářská práce
Možnosti podpory a rozvoje dítěte se syndromem ADHD v domácím prostředí
Support options and development of a child with ADHD syndrome at home
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o možnostech podpory a rozvoje dítěte se syndromem ADHD v domácím prostředí. Teoretická část se věnuje terminologii, etiologii, projevům, výskytu a diagnostice ADHD. V praktické části jsou uvedena metodologická východiska šetření, případové studie konkrétních dětí, včetně vyjádření a rozhovorů s rodiči.Abstract:
The bachelor thesis is dealing with support options and development of a child with ADHD at home. The theoretical part is referring to the terminology, etiology, symptoms, occurrence, and diagnostics of ADHD. The practical part is concerned with the methodological basis of protection, case study of particular children, including the expressions and conversations with their parents.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Zveřejnit od: 24. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeňka Kozáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SKÁLOVÁ, Romana. Možnosti podpory a rozvoje dítěte se syndromem ADHD v domácím prostředí. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Dítě se syndromem ADD ve školním a domácím prostředí s ohledem na výkon ve vzdělávání a sociální vztahy
Tereza SAJLEROVÁ -
Komunikace dětí se syndromem ADHD ve školním prostředí
Petra BOČKOVÁ -
Vliv integrace dítěte s Aspergerovým syndromem a ADHD v prostředí běžné MŠ na jeho vývoj
Ivana Kvíderová -
Dítě se syndromem ADHD v prostředí mateřské školy Lišany
Dominika Hornová -
Specifika výchovy dítěte se syndromem ADHD z hlediska rodinného prostředí
Lucie Koscelníková -
Subjektivní zkušenost rodičů s výchovou dětí s ADHD
Johana Pěchová -
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ -
Postoje rodičů a sociálních pracovníků k práci s dětmi s ADHD
Pavla Pajerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva