Hana BARTKOVÁ

Bakalářská práce

Využití mystery shoppingu pro zkvalitnění prodeje zájezdů v CK Jokratour

Use schoppingu mystery tour for improving sales in CK Jokratour
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je zvýšit prodejní proces cestovní kanceláře Jokratour, se sídlem ve Zlíně pomocí výzkumné metody mystery shopping. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje historii cestovní agentury, konkurenci, marketingový výzkum a mystery shopping jako metodu marketingového výzkumu. V praktické části je charakterizována cestovní kancelář Jokratour …více
Abstract:
My Bachelor´s thesis goal si to increase the competitivness of travel agency Jokratour, based in Zlin, using the research methods of mystery shopping. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part included history of travel agency, competition, marketing research and mystery shopping as a technique of marketing research. In practical part is characteristic of travel …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2010
Identifikátor: 17870

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BARTKOVÁ, Hana. Využití mystery shoppingu pro zkvalitnění prodeje zájezdů v CK Jokratour. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 12. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing