Mgr. Michal Moučka
Diplomová práce
Intencionalita u Aristotela
Directivity in Aristotle´s philosophy
Anotace:
Tato práce byla postavena na předpokladu, že u Aristotela se nachází komplexní, avšak pouze implicitně předpokládaná teorie intencionality a to už na úrovni smyslového vnímání (????????). Ve středu zájmu stojí důkazy intencionální struktury vztahování na úrovni ???????? a ????????. Celá práce je podle tohoto cíle rozčleněna na tři části: 1) cesta od ????????? k intentio 2) ???????? a intencionalita …víceAbstract:
This work has been based with the assumption that there is a complex, but only implicitly assumed theory of intentionality at the level of sensory perception (????????). There are proofs of intentional structure connected with the levels ???????? and ???????? in the center of the interest. According to this objective, the entire work has been divided into three parts: 1) the path from the Intentio …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2012
- Vedoucí: Mgr. Filip Grygar, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Moučka, Michal. Intencionalita u Aristotela. Pardubice, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Filozofie / Filozofie
Práce na příbuzné téma
-
Magie a magické myšlení v životě člověka: Antropologická analýza magického myšlení u moderní společnosti
Veronika Černá -
Myšlení člověka a "myšlení" stroje
Julie Malíková -
Méontologická etika. Východiska a výzvy nepředmětného myšlení Ladislava Hejdánka
Daniel Štěpánek -
Rovnicové myšlení žáků vzdělávaných Hejného metodou
Zuzana Frkalová -
Souvislost přijímání psychologických miskoncepcí se stylem myšlení a vnímanou odborností oboru psychologie
Barbora Chmelová -
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím metod kritického myšlení na 1. stupni ZŠ
Nikola Goňová -
Rozvoj informatického myšlení u žáků ZŠ
Vojtěch Viesner -
Využití metod kritického myšlení ve výuce ruštiny na střední škole
Tereza Sabáčková