Využití sociálních sítí pro účely marketingu – Nikolas Marmazinský
Nikolas Marmazinský
Bakalářská práce
Využití sociálních sítí pro účely marketingu
Digital media in marketing
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je charakterizovat základní aspekty marketingu a marketingových strategií se zaměřením na oblast sociální sítě Facebook. Teoretická část práce se zabývá hlavně definováním základních pojmů v oblasti sítě Facebook, virálním marketingem a jak se zviditelnit na internetu. V praktické části práce je pak na základě poznatků z rešeršní analýzy formulována vlastní strategie …víceAbstract:
The main objective of this baechelor's thesis is to characterize the basic aspects of marketing and marketing strategies focusing on the social network Facebook. The theoretical part defines the basic concepts of Facebook network, viral marketing and ways to become visible on the Internet. Based on the research, there is in later parts of this paper formulated strategy for creating succesfull marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Benda, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Nemám Facebook a světe div se, žiju aneb život studentů středních škol bez sociální sítě Facebook
Barbora Vymazalová -
Ekonomický model sociální sítě Facebook
Khrystyna Kushnir -
Manipulace uživatelů za pomoci algoritmů online sociální sítě Facebook
Simona Sedláčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva