Nikola Bartíková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace na sociálních sítích značky Folly

Marketing Communication on Social Media Networks of the Folly Brand
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci na sociálních sítích značky Folly. Cílem práce je analýza současného stavu komunikace a návrh vylepšení budoucí komunikace značky. Teoretická část práce se zabývá základními pojmy v oblasti online a klasické marketingové komunikace s důrazem na využití sociálních sítích Instagramu a Facebooku. Analytická část obsahuje analýzu sociálních sítí …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the marketing communication on social networks of the brand Folly. The aim of the thesis is to analyze the current state of communication and to propose improvements for future brand communication. The theoretical part of the thesis deals with the basic concepts in the field of online and traditional marketing communication with emphasis on the use of social networks …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
  • Oponent: Martin Přibyl, Ph.D. MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON