Vplyv vôňe na dopyt po občerstvení v Slovenskom národnom divadle – Lucia Letašiová
Lucia Letašiová
Bakalářská práce
Vplyv vôňe na dopyt po občerstvení v Slovenskom národnom divadle
Vliv vůně na poptávku po občerstvení v Slovenském národním divadle
Anotace:
Letašiová, L. Vliv vůně na poptávku po občerstvení v Slovenském národním divadle. Bakalářska práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017.V této bakalářské práci je zkoumaný vliv vůně jako nástroj smyslového marketingu na rozhodování spotřebitele při výběru občerstvení v kulturním zařízení. Cílem je také zjistit a identifikovat další faktory, které by mohli kromě vůně ovlivnit návštěvníka při nákupu …víceAbstract:
Letašiová, L. The influence of smell on demand for refreshments in The Slovak National Theatre. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2017.In this thesis the influence of smell is examined using a sensory marketing in the attempt to sway the consumers' decision making in relation to choosing the refreshments in this cultural environment. The goal is also to identify other factors apart from the …víceAbstract:
Letašiová, L. Vplyv vôňe na dopyt po občerstvení v Slovenskom národnom divadle. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brne, 2017.V tejto bakalárskej práci je skúmaný vplyv vône ako nástroja zmyslového marketingu na rozhodovanie spotrebiteľa pri výbere občerstvenia v kultúrnom zariadení. Cieľom je tiež zistiť a identifikovať ďalšie faktory, ktoré by mohli okrem vône ovplyvniť návštevníka pri …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Slow fashion a nákupné rozhodovanie spotrebiteľa
Natália Dadejová -
Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu
Monika Bátorová -
Vplyv tradičnosti a folklóru na rozhodovanie spotrebiteľa a jeho marketingový význam
Kristína Knotková -
Rozhodovanie spotrebiteľa o nákupe v bezobalovom obchode v Brne
Kristína Kušniráková -
Vplyv vône ako nástroja zmyslového marketingu na rozhodovanie spotrebiteľa
Lucia Letašiová -
Vplyv prítomnosti celebrity v reklame na rozhodovanie spotrebiteľa
Katarína Kočárová -
Zmyslový a emočný marketing
Terézia Lešková -
Influencer marketing a udržitelnost
Ivana Mikulková
Název
Vložil
Vloženo
Práva