Návrh komunikačního plánu pro rok 2019 ve zvolené společnosti – Bc. Gabriela Dvořáková
Bc. Gabriela Dvořáková
Diplomová práce
Návrh komunikačního plánu pro rok 2019 ve zvolené společnosti
Suggestion for a communication plan of the selected company for the year 2019
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu a vytvoření komunikačního plánu pro společnost Weber-Stephen CZ & SK, spol. s. r. o. Teoretická východiska, vztahující se k danému tématu, jsou shrnuta v první části této diplomové práce. Detailně se práce zaobírá teorií marketingu, koncepty marketingových pojetí a následné definicí pojmu marketingového mixu, jak v původní, tak i v rozšířené podobě …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the issue of marketing and development of a communication plan for the company Weber-Stephen CZ & SK, spol. s. r. o.Theoretical premises related to the given topic are summarized in the first part of the thesis. In detail, the work deals with the marketing theory, marketing concepts, as well as the definition of the term "marketing mix", both in the original and the extended …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 3rncai 3rncai/2
29. 3. 2018